sunnuntai 29. tammikuuta 2012

I go ahead and smile

Voi että, mulla on kyllä niin hyvä viikonloppu takana ! Jotenki tosi monta positiivista yllätystä ja muutenki mukavaa asiaa tapahtu :)

Tuli vähän juhlittua ja naurettua hyvässä seurassa, nautittua keskiyöruokailuista, tehtyä vihdoinki niitä kouluhommia (!), piristettyä ystävää tarpeessa, luettua tätä sivustoa ja saanut maailma parhaimma fiilikse kolmesta sanasta: "mä oon pahoillani". Miten hyvältä voi anteekspyyntö oikeesti tuntua ?! Okei, kyseessä oli yli puolen vuoden takanen asia, mut joskus ku joku myöntää et mä käyttäydyin törkeesti sua kohtaan ni voi että, hymyilin koko lauantain !

Tänään mulla on ollut todelline rokulipäivä, oon vaa nuokkunu kotona, kattonu telkkaria ja laskenu matikkaa. Oli kyllä eka kerta tänää ko mua on neuvottu matikassa facebookin välityksellä... :D Tässä pari kuvaa tältä päivältä, jopa musta oikeen naturelli kuva. Ja meiän ihana Täplä, joka leikki Tuhkimoa - taas - keittiön pöydän alla.

Mun uusi rakkaus on avokado !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti