maanantai 20. helmikuuta 2012

smile

Pahottelen tätä hiljaiseloa blogin pualella. Ollu aika hurja viime viikko ku oli sitte tekstitaido ylppäri, ranska ja saksa kuuntelu, potkijaise, abiklubi, penkkari ja ABIRISTEILY ! Ollu kyl iha huippuviikko oikeesti, oon tykänny iha superpaljo, vaikka nyt oonki iha kipee, ku penkkariajelul lieväst sanottun jäädyin ja mu kurkku ja kaik jokku mikkälie limakalvo tykkää tosi paljo tost kuivast laiva ilmastoinnist..

Penkkareist en si tiä tuleek mittää kuvii ku mul ol niinko asu kunnos mu kaikki muut sit ei ollukkaa :D Ja risteilystki ni ne muutama pari kuvaa mitä otettii ni mä huiteli jossai muual sen aikaa ni mua näy niis ollenkaa. Aamul si ei haluttu enää ottaa valokuvii ku kaik ol iha puhki ja räjähtänee näkösii. Mut oli siis ihan superristeily, kiitos siit pitkälti ihmiste ja erityisest tyttöje ! Harmi vaa et mu jalka o vähä murjottu ku oltii tulos buffast ni mä lensi yhe portaa alas.. En si aluks pystyn ku linkkaa ku sattu nii pali mu onneks kipulääkkee autto et pysty tanssiin sentää.

Täs si muutamii kuvii mitä tuli räpsittyy ku käytii äiti ja D:n kans Vuojoen kartanos, mikä on siis tosa aika lähel Eurajoel. Iha pöhköö et jotenki asunu Raumal jo sillai kummiski aika kaua, enkä silti oo ikin käyny tuolla enne, vaikka sinne o vaa vaivase 15km ! Oli kyl upee rakennus ja siel ol tosi kiva semne pikkune näyttelytila, misä ol tosi kiva tämne kuvittajie näyttely. Harmi tietty, ettei siel mittää kuvii saanu ottaa ni en ny voi jakaa si teiä kans et mitä hienouksii siel ol (ja siis mä kenenkää taiteilijoitte nimii enää muist..)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti