torstai 19. huhtikuuta 2012

(Kuva)taiteiden yö

Tässä oli itsenäinen kuviksen kurssi alla, minkä kanssa tuli ihan järjetön kiire. Olin aluks ihan kauhuissani, et miten ihmeessä mä saan tehtyy yhtään mitään järkevää yhtään minkään kokoselle paperille yhtään millään tekniikalla, kun en oo lähes kahteen vuoteen tarttunu minkään näköseen siveltimeen tai värikynään. Sitten aloin päättäväisesti kaivamaan mun kadotettua luovuutta jostain mielen syävereistä ja oon oikeesti aika tyytyväine et löysin ainakin palasia siitä.



..vaikkaki en oo ikinä tehty noin huanoja laveerauksia..





Vaikka mä en ollutkaa tyytyväine lopullisiin töihin, mikä nyt oo mikää ihme ko en ol tehny mitää nii pitkää aikaa ni siitä mä olen erittäi ilosest yllättyn et nauttisin siitä tekemisest ehkä jopa enemmän ko mitä aikasemmin. Kyllä tästä lähtee mun uus luavuuskausi :)




Batterin voimalla tehtiin yä töitä. Harmi vaan et se loppu kesken.. Iha hassuu ko mä ol koskaa oikee tykänny energiajuamist mut täsä näi ko olin kuskin Harjavallas pari viikkoo sitte ni vedin koko aja batterii etten nukahtais rattii :D Ja toimi (sekä olin pirun hyvää yllättäe) !



Aamulla siis nukkumattoman yän jälkeen näytettiin aika kualleelta. Tein sitä 15 tuntii putkee sillo su-ma ja vihdoin joku kaks minsaa yli seittemä oli tyät valmiina. Mikä fiilis olikaa ! Sit vaa vetää äkkii jotaa ruakaa naamaa ja samantiä koululle palauttamaan. Olin kyllä ihan ku zombie, hyvä et pääsin kotiin asti ku alko olee jo aika huono olo, vatta sekasin ja heikotti. No mut onneks päästiin tyytyväisenä vaikkaki aika huonovointisen nukkuu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti