keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Kaduilla puhaltaa muutoksen tuulet

Nyt on hurjan hassu ja onnelline olo. Vihdoin kaikkien sotkujen päässä sain mustaa valkosella, eli HUMAK ja Turku kutsuu !! Kämppäkin ois lähes kondiksessa, nyt on vaan hurjasti asioita järjesteltävänä. Suomi kutsuu näillä näkymin tasan kuukauden päästä. A-P-U-A !

Mulla on silti rauhallinen olo, vaikka joudunkin jättämään tän elämän täällä. Toisaalta mietin, et tää on jotaan, mitä kukaan ei voi multa koskaan ottaa pois, eikä tätä arvoa, mitä tää on mulle antanu. Oon silti niin innoissani siitä, että pääsen alottamaan opiskelijaelämän siinä kaupungissa, missä halusinkin. Olla taas lähempänä Suomen perhettä ja ystäviä.

Elämä muuttuu.
Ja se tuo hymyn mun huulille.

4 kommenttia:

  1. onnea opiskelupaikasta! oon kans muuttamassa turkuun pk seudult syksyks =) sulla on kiva blogi , näitä on ihana lukea ja muistella omaa vaihtarivuotta kun käy läpi samoja ajatuksia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos ! :-) Mä oon itseasiassa lukenu sitä sun vaihtariblogia, Ranska kiehtoo mua ihan mielettömästi. Ja Turku on jees paikka, mä ainakin tykkään, ehkäpä törmätään jossaan opiskelijariennoissa :-D

      Poista