sunnuntai 4. elokuuta 2013

Bag-in-the-bag Poni-kankaasta

Mulla oli lomaa tässä pualentoista viikon verran ja menin mun tädin luokse, kun mun veli tuli kahden kaverinsa kanssa lomalle Saksaan samaan paikkaan. Ihastuin ihan päätä pahkaa Eero Aarnion Poni-kankaaseen, joka oli vielä ihanan oranssin värinen. Poni on niin söpö, ihan ehdoton lemppari kyseisistä tuoleista. Ehkä joku päivä mullakin komeilee oma poni olkkarissa ;-)

 Mun serkku Anna oli ompelemassa ittelleen essua siitä kankaasta, mun täti Tintti ompeli bag-in-the-bagin mun serkulle ja se oli niin söpö, että Tintin avustuksella ompelin sitten ittellenikin oman, eipähän huku pikkutavarat veskaan enää :-) Etupuolelle tuli pikkuponi ja teksti, takapuolelle ison ponin peppu ja sisäkangas on feikkiunikkoa.

 photo IMG_9946_zpsd1b0f1ca.jpg

 photo IMG_9951_zpsb770d082.jpg

 photo IMG_9948_zpsac2f479f.jpg

 photo IMG_9947_zps54101271.jpg

Tälläset ompelujutut ei ehkä ihan istumun blogin kategoriaan, mutta tää blogi kokee nyt muutoksen vaiheita, ihan niinkun mäkin. Mä oon totaalisen kyllästynyt tähän ulkoasuun ja eihän tää enää viikon päästä sovi enää au pair-kategorian alle. Tai siis tottakai mutta ei enää tuu pyörimään sen ympärillä. En siis oo lopettamassa bloggaamista missään nimessä, joten ei huolta :-)

Keskiviikkona palasin takasin Düsseliin, ja oli kyllä haikea sanoa taas heipat mun sukulaisille täällä.. Onhan tuolla tultu nyt jokunen kerta käytyä :-) Joten kiitos siitä kauheasti Tintille ja G:lle, että oon saanu vierailla siellä niin usein <3 Ja Annalle, mun kymmenen vuotta vanhemmalle serkulle, joka on mulle kuin sisko !

2 kommenttia:

  1. Hieno! Osaisinpa mäkin tehdä jotain käsitöitä... :D Toi Poni on myös mun lemppareita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ! :-) No kyllä niitä jonkun opastuksessa sitten väkertää :-D Ja joo, se on ihana !!

      Poista