maanantai 2. heinäkuuta 2012

huggies from germany !


Heippa ! Tääl sitä ny si ollaa ;-) Tää on ollu iha tosi kiva päivä, tää oli sillai niinku eka tyäpäivä ja oli tosi kivaa ! Aamulla herättiin tosi aikasin (huame herätään viäl aikasemmi ku terapiaa) ja laitettiin pojat valmiiks kindergartenii varten. Sen jälkeen käytiin kaupassa ja lähettiin auppariäiti S:n ja entisen aupparin A:n kans Düsseldorfiin shoppailemaan, kun kaikki oikeestaan tartti uusia vaatteita. Mä uudet biksut(,jota ei kyl ees löytyny), lökärit(,ku jätin vanhat Wieniin ku ne ol liika piänet), huppareita ja sukkia. Kaikki muut löyty messiin paitti biksut, ota lähetään A:n kans metsästämään uudestaan.
Tänää oon kattellu noita kuntsaleja ja uimahallia ja niitä saksankursseja. Haluun niin kovasti alkaa harrastaan jotaan liikuntaa (harmittaa niin pirusti et aikoinaan lopetin baletin ja ylipäätään tanssimisen) ! Onneks S lupas tulla mun kanssa keskiviikkona kuntosalille kokeilemaan, et oisko se kiva vai mitä mä keksin ittelleni. Tänää kaupungissa kun mentiin shoppailemaan, ni olin tiätty vähän väsyny ku pitää totutella tähän uuteen unirytmiin, ni sit vaan sanoin et kai mun on pakko opetella juamaan kahvia kun kerta siinä on kofeiinia. No eiköhä me sit menty Starbucksiin (S ja A rakastaa kahvia) ja juatiin sitä taas kotona, kun noi tykkää tehä frappucinoja ja niitä juadaan täällä melkein joka päivä :-) Mut täällä päässä alles gute, lauantaina ajetaan Ranskaan, eikä kukaan malta oottaa !

Ps. Tänään käytiin autopesussa ja oltiin A:n kans ylpeitä kuin puhtaaks imuroitiin auto ;-) Eilen myös ajettiin auppari-iskä L:n kanssa hänen vanhempiensa luokse (jonne siis on noin 40 minuutin automatka) ja mä ajoin molempiin suuntiin ! Ah, mikä ihana tunne päästä taas auton rattiin, ja viä Audin ;-)

Pps. Nää kuvat sit tännäkösii ku otettu kännyllä. Kameralla ei oo tullu otettuu pali yhtää kuvii..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti