maanantai 16. heinäkuuta 2012

I know, I know we'll never forget

Tässäpäs pari kuvaa viime päiviltä. Tässä on nyt tulu kuntoiltua, kun haluun oikeesti liikunnan taas osaks mun elämää, ni tein sitte itteni kanssa sellasen spimuksen, et käyn joka toinen päivä lenkillä täällä tän kolme viikon ajan (josta siis jäljellä vajaa kaks viikkoa) ja sitten voin mennä ostamaan jotaan kivan värisiä urheiluvaatteita ;-) Eli nyt on hiukan yli viikko juaksenneltu ja uitu ja pelattu speedmintonia. Aina jälkikäteen tulee hyvä olo, vaikka tänään kyllä potutti juakseminen iha tosi paljon. Tuli ne samat, "mitä ihmettä mä teen" ja "en hemmetti jaksa enää" ja "mun jalat sattuu". Kyllä sitä meinasin luavuttaa, mut kummiskin tsemppasin itteni juaksemaan loppumatkan ja ihan samassa ajassa kun tässä on edellisetkin vedetty. Nyt huamenna jatkuu itteni sparraamine, kyl se tästä ! Ja Erla lupas tulla mun kanssa salille (niin on kyllä vissiin molemmat aupparianhemmatki) ja että joku sen frendi vois tehä mulle salisuunnitelman (vai mikä ihme se on?). Kyllä se tästä lähtee, pitää vaa alkaa taas kattoo enemmä mitä syä, eikä juada normandialaista siideriä enää ruuan kanssa. Kyl tää liikkumine täst lähtee. Toivottavasti.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti