perjantai 14. syyskuuta 2012

an der kö

 Heippuli kaikille lukijoille ! Mä nyt pahoittelen kun en oo taaskaan oikeen kerenny postaamaan, mutta mulla on oikeesti aika vähän aikaa. Yritän reipastua tän bloginkin suhteen. Nytkään en ehi pitkästi kirjottelemaan, kunha tulin päivittämään pikasesti. Tässä on kuvia tosta mun uudesta ihanasta bleiseristä, johon oon ihan rakastunu. Näillä vaatteilla kelpais mennä lauantaikävelylle Königsalleelle. Tai sitten ei.

Jokatapauksessa, tällä viikolla mä oon taas käyny salilla, kun oli tossa kahen viikon tauko. Nyt oon lähössä LÄTKÄMATSIIN ( IHANAA !) kattomaan kun Düsseldorf rökittää jonkun (en tiedä ketä vastaan ne pelaa, hups) :-D Mulla hyvä fiilis ja viikolopusta toivottavasti tulossa rento ! Pitäkää kaikki kiva ja rentouttava viikonloppu !






2 kommenttia:

  1. Ihanasti noi hiukset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, piristi mun sairastelupäivää tää kommentti ! :-)

      Poista