perjantai 7. syyskuuta 2012

looking for a new style

Mä oon jo pidemmän aikaa ollu tosi kyllästyny mun omaan tyyliin. Se on niin tylsä ja aina jotaan mustavalkosta ja tylsiä vaatteita jotka ei sovi mulle. Onneks käytiin tyttöjen kanssa kokeilemassa vaatteita, sillai et jokane valkkas toiselle asukokonaisuuden ja mä rakastuin tähän, mitä E mulle valkkas. Toi hattu on niin übersöpö ja mä oon pitkään halunnu bleiseriä, ni toi oli just passeli asu. Mä oon myös tykästyny tummanvihreään, vaikka normaalisti mä en tykkää noista syksyn väreistä.

Eilen ostin mun pitkään himoitseman punasen bleiserin. Oon jo vuaden ajan ettiny sellasta ittelleni mut vastanyt löysin kun ne ei ikinä (sattuneista syistä) sovi mulle. Ja oon ihan superiloinen, voisin jopa yrittää laittaa jonkun kuvan siitä tänne :-)

Tiedossa on mulla tyäilta mut ei haittaa yhtää, on ollu nii pitkä breikki tänää et oon saanu vaik mitä aikaa ! Normaalisti mulla oo mitää aikaa ees siivota ja tänää oon sit ahkeroinu :-) Ja nukkunu, pitäähän sitä kerätä voimia toiminnantäyteistä viikonloppuu varten :-D Hyvät perjantait kaikille !

In English:
I'm so tired with my boring style. E picked these clothes out for me and I just love them, especially the hat. Yesterday I found a perfect blazer in which I'm totally in love with. Today I have had time to clean and do extra work for the school and I'm so happy. Finally I have time to spend some me-time, which is really good since I have a busy weekend again ahead of me :-) Have a nice Friday !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti