lauantai 27. huhtikuuta 2013

I have a thing with books

Mä haluaisin tietää vähän kaikkea vähän kaikesta. Vaikka lukiosta oon hyvät paperit kirjottanu, niin harmittavan usein tulee tilanne, kun vähän nolona miettii kuumeisesti vaikka keskustelutilanteessa että mitä ihmettä se Marx kirjottikaan tai minä vuonna Hiroshiman atomipommi putos. Psyka on aina kiinnostanut, se on vaan jotenkin niin pohjattoman kiinnostavaa, mutta mun ura sen parissa tyssäs kolmoskurssiin kun alettiin puhua aivoista ja ties mistä. Tästä on siis hyvä lähteä, "wichtige theorien einfach erklärt", eli tärkeimmät teoriat yksinkertaisesti selitettynä. Tää kirja pomppas mun silmiin siitäkin syystä, et siinä on tosi kiva ulkoasu sisältäkin. Saksassa tuntuu usein, että kansi on kiva ja sitten on pelkkää tekstiä, ei kuvia, ei värejä ei mitään. Kuka sellasta jaksaa lukea ? En ainakaan minä. Opus on mun suosikkikaupasta, kuuskerroksisesta Mayersche-kirjakaupasta, jossa on keskellä kahvila ja nätti näkymä alhaalla oleville kaduille. Nyt meikä nappaa tän kirjan kouraan, jättää Saksan pänttäämisen huomiselle ja painuu pehkuihin:-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti