torstai 11. huhtikuuta 2013

Wien part. 1

 photo IMG_8895_zps1eb37f05.jpg
VAIN YKSI näistä kasseista on mun, en siis ostanut kauppaa tyhjäksi ;-)
 photo IMG_8879_zps02a9124e.jpg

 photo IMG_8891_zps0d92a8c9.jpg

Tässäpäs vähän kuvia Wienin reissun tokasta päivästä, kun hurautettiin yhteen kauppakeskukseen hiukan Wienin ulkopuolella, suuntana vain ja ainoastaan yksi kauppa : Primark. Kaikki aina puhuu siitä ja kuinka se on niin edullinen ja iso ja ää shoppailijan paratiisi, mutta mä en ollu vielä koskaan siellä käyny. Meillä ei oo sitä Düsselissä, mutta parin viikon päästä lähetään tyttöjen kanssa käymään Essenissä, koska sieltä kyseinen liike löytyy :-)

Siis jos se nyt ei oo jollekkin jo ennestään tuttua, niin mä rakastan shoppailua. Se on niin ihanaa ! Kun löytää jonkun kivan jutun tai ostaa jotain, mitä on pitkään halunnu tai miettiny ni oon helposti viikonkin hyvällä tuulella sen takia. Täytyypä kuitenkin todeta, että vähän tuli pettymyksenä Primarkin vaatteiden yleisilme, oli vähän out of my style. No, löysinpä kuitenkin kolme paria kenkiä (joista maksoin huimat 17euroa yhteensä) ja pari asustetta, mutta vaatepuoli ei oikeen natsannu.



Tänään mä yritän ryhdistäytyä ja tarttua saksan kirjoihin, saadaan kurssilta aika kasat läksyjä ja kun ne on kuitenkin suht vaikeita niin kestää tehä ne. Eipäs oikeen huvittais, mutta tänään mulla on aikaa ja huomenna saan toisen samanlaisen satsin, kun en tällä viikolla mennyt kurssille. Huoh. No, mä mietin vaan sitä lopputulosta, paljon parempi mieli kun on jotaan oppinu ! :-)

Ja saksankielinen kolmas potteri lähestyy loppuaan, eiks seki oo vähän niinku opiskelua ?? ;-)

 photo IMG_8896_zps1bdfc0d7.jpg

 photo IMG_8881_zps856dc182.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti