torstai 10. toukokuuta 2012

Free to be myself

Noniin, mun big surprise vahvistui tässä pari päivää sitten, eli *rumpujen pärinää* meikä lähtee AU PAIRIKS SAKSAAN !! Tää tyttö onki sitte iha onnesta soikeena, ihanaa ! Lähtö ois tässä kuukauden päästä, ensteks Itävaltaan mun serkkujen lua lomalle ja siältä sitten suoraan Düsseldorfiin ja perheen kanssa lomalle Ranskaan ;) Ihan superia, ensi valmistutaa vihdoi ja viimei lukiosta ja sit alkaa elämä ulkomailla. 

Tää perhe, mihin oon menossa niin vaikuttaa ihan supermukavalta, oon jutellu heidän kanssa tosi paljon ja myös heidän entisten au pairien kanssa (heillä kun niitä on ollut seitsemän vai kuusi..) ja mä oon sitten seuraavana vuorossa. Tulee oikeesti ihan uskomaton vuosi, apua ja iik ihanaa !

Ja sitten toinen ilonaihe, LEIJONAT ! Musta on kuariutunu varsinaine lätkäfani.. ;)

 

Finally this chapter ends..

2 kommenttia:

  1. Itselläs on aivan ihana blogi! Ja kuulostaa ihan superkivalta sun tuleva au pair reissus:--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, tosi kiva kuulla et joku tykkää :) Jeb, tässä on nyt 8 päivän päästä lähtö et hui ja ihanaa !

      Poista