tiistai 29. toukokuuta 2012

pipinä

Jaahas, taas se oma tyhmyys palkitaan. Sillon lauantaina, kun mentiin Saijan kanssa sinne STFUWGTP:yyn, niin siellä oli fiksusti ajateltu ettei ollut narikkaa. Kauheessa kiireessä sitten soitettiin mun veljelle, että voitko kurvata tähän jäähallin eteen takasin, että saadan mun iso laukku ja molempien takit heitettyä takapenkille. No, mun veljenihän sitten tuli ne hakemaan, mentiin sisälle ja tanssilattialla ol huimat nolla ihmistä ja koko paikassa muutenki ehkä joku 15.. Järjestyksenvalvoja tuli siihen meille sitten sanomaan (näytettiin varmaan niin pöllämystyneiltä siinä seistessämmen), että rannekkeilla pääsee takasin, tulkaa vaikka myähemmin uudestaan. Mehän sitten fiksuina tyttöinä aateltiin, että mennään Corneriin tai Blokkiin istumaan pariks tunniks ja lähettiin menemään - ilman niitä hemmetin takkeja. Tulos tästä mun (kyllä, otan syyt täysin mun niskoilleni) superideasta : meikällä valuu nenä, kurkku hemmetin kipee, silmät kuivat (en tiä liittyykö mitenkään siihen, mutta enpä ala tässä nyt piilareita silmiin tunkemaan), päänsärkyä ja kehno olo. Taidampa siis juada lisää kuumaa kaakaota ja teetä, mennä peiton alle lukemaan saksaa tai mun hienoa alakerran löytöä, eli Suurta Valokuvauskirjaa vuodelta lihapulla.

Toivotaan, et paranen ennen perjantaita ja lauantaita !

edit:// vaikka mun pöytäkoneen web ei oo mikään kummonen, ihan ok, niin tää äitin läppärin kamera on kyllä harvinaisen surkea.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti