keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Order more champagne


Oo, nyt on keskiviikko ja huomenna on kiire päivä, perjantai on vielä kiireempi päivä ja lauantaina ME SAADAAN VIRALLISESTI PAINAA SE VALKOLAKKI PÄÄHÄN ! Oo.. Vähän on hämmentyny ja pöllämystyny olo asiasta. Kuvassa on muuten ihan karmeat kiharat, ne on vielä hirveemmät ilman lakkia ku ne sojottaa joka suuntaan ja ihan erilaisia jokanen kiharrettu osio.. Valitettavasti hippiäitini ei ole hiusexpertti. Huomenna siis kipinkapin mun kampaajan luo panikoimaan, ettei se vaan oo ottanu ketään muuta siihen mun tilalle siihen aamuun.. En usko kyllä, luulisin, että saan onnistumaan tän :) 

Tänään oon juassu asioilla siellä sun täällä ja huamenna niitä edessä tuplasti enemmän. Aattelin myäs, et voisin tehä koepakkauksen ja vähän kattella et mitä vaatteita otan mukaan. Herrane aika ku tässä oo ku tasan kaks viikkoa mun lähtöön :o 13. päivä meikä sitten ottaa kimpsut, kampsut, kamerat ja läppärit ja lentelee Prahaan pällistelemään kaheks päivää ja sieltä autolla Wieniin mun serkkujen lua ja sitten alle kuukaus ni mä lennän Düsseldorfiin ja iik, mun auppari-vuosi alkaa ! IHANAA, HUI !
edit:// ei nää ehkä ookkaan niin kamalat nää hiukset, nyt ku ne o hetken aikaa saanu olla ja vähän laskeutuu.. MUTTA, ne ainakin oli ihan karmeet, jopa meiän äiti kaveri yläkerrast (siis naapuri) sano et onha ne aika..lennokkaat :D haluun muuten ton väriset hiukset ku täs kuvassa on ! siis alempi vastaa mun luonnollista väriä, muokkasin asetuksia kamerasta vähän, tommoset pualkinuskit vois olla aikast jees.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti