perjantai 17. elokuuta 2012

I choose the path that I believe in

Heippa taas ja anteeks etten oo ehtiny oiken kirjotella kuluneella viikolla. Oon tehny pari tosi pitkää päivää ja sitte iltasin juassu joko salille tai tapaamaan ihmisiä ni ei oo yksinkertasesti ollu aikaa. Ens viikolla alkaa vähän normaalimpi arki, kun kindergarten alkaa ja koulu sitten loppuviikosta kanssa. Tänään ollaan lähössä porukalla Düsseldorfiin vähän juhlimaan, joskin mun juhliminen menee vesilinjalla ja aikasella herätyksellä, kun huamenna on vähän syntäripartyja ja niitten valmisteluja sitte aikast lailla.

 Täällä on kaikki hyvin. Salilla mä oon vissiin tehny ihan väärin nyt alussa mut viime kerralla sit korjasin ja kyl se siitä sit lähtee. Siis väärin tarkotan sillä, et olin vissiin käsittäny ton painojen lisäämisen vähän alakanttiin ;-) Mut täst se lähtee taas uuteen nousuun ! Tää viikko on ollu aika tyän täyteinen, huamine o aikane herätys ja ne julhlat ja sunnuntaina aikane herätys kans, salille, uimaan ja sitte Düsseldorfiin. Jospa mä saisin vähän nukuttua univelkoja poies vaikka la-su yänä ni ois jees :-) 

Viikonlopuks on luvattu +38 sunnuntaille. Ja nyt on ollu pari tosi lämmint päivää ja koko aja lämpenee. Eipä taida takkia lähtee tänään messiin keskustaan siis. Sori kun on näin sekalaista tekstiä, koko viikon ajatukset on vaan pakkautuneina yheks jäsentelemättömäks mytyks ja siks on vaikee kirjottaa. Nää kuvat on sunnuntailta, nähtiin Lillan kanssa ja otettiin vähän kuvia. Mun kamerassa on ehkä jotaan vikaa kun tarkennukset ei oikeen onnistu. Manuaalilla pitäis kai alkaa ottamaan mut aina tilanteissa on vähän vaikea jos on jonkun muun käsissä kamera. Mut pitkästä aikaa jotaan kuvia, missä mäkin oon, joten, kyllä, olen edelleen hengissä :-) Aattelin myäs et alan englanniks kirjottaa kans blogia, siis laittaa käännökset, kun tuntuu että se ois sellane mitä ny o pari kyselly.  Mut nyt mun on kiirehdittivä et ehin laittautuu enne ko pitää mennä. Oon iha väsy :-/ Mut tänää pidetää hauskaa ! Pitäkää teki muruset Suamessa hauska vklp !! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti