perjantai 3. elokuuta 2012

Pink excitement



edit:// I hate blogger sometimes. Mä just kirjotin kaikki tekstit ja ne ylläripylläri hävis jonnekki bittiavaruutee..  

Mutta siis, tässä on mun uudet rakkauskengät. Vanhat lenkkarit hajos Ranskassa ennen ekaa lenkkiä, ku laitettiin ne kuivariin ja pohjat irtos itte kenkuleista. Sit liimattiin ne, kun missään lähistöllä ei ollu mitään kenkäkauppoja tai urheilukauppoja, ja pualtoista viikkoa mä niillä juoksinki, kunnes mun vasen sisäpohje sano auts ja se on sattunu enemmän tai vähemmän siitä lähtien. En oikeen sen jälkeen uskaltanu juosta, toivottavasti pääsen taas kyllä jossaan vaiheessa. Mutta, lenkkarit mä tartten joka tapauksessa, koska huomenna tättärärättärärää, meikä menee salille sellaseen alotus juttuun, missä ne näyttää miten kaikki laitteet toimii ja tekee mulle jonkun treenisuunnitelman. APUA :-D

Mutta niin mun ihanista uusista juoksukengistä. Ajettiin tänään Belgian puolelle yhteen sellaseen Outlet-ostoskylään, mistä ostin sitte Asicselta noi ihanat pinkkiä pilkahtelevat juoksukengät :-) Ne on niin superhyvät jalassa, ettei mitään rajaa. Oon niin supertyytyväinen, ja varsinkin kun ne oli aika edulliset siellä outlet-centerissä, vaan puolet siitä hinnasta, mitä oisin maksanu niistä Düsseldorfissa. Ja niissä on joku juttu siinä sisäsyrjällä joku lisätuki ku mun jalka taittuu kuulemma sinne ni se on hyvä. Oonpas mä muuten aika mahtava selittämään tälläsella junttikielellä näitä juttuja :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti