maanantai 4. kesäkuuta 2012

Valkolakitettu !

Tässä sitä ollaan, oikeutettuna käyttämään sitä kuuluisaa valkolakkia seuraavina vappuina ! En ois voinut ees uskoo, kuinka upee päivä tosta tuli ! En oikeesti ollu ees tajunnu koko asian suuruutta, enne ko käveltiin sinne saliin ja kun eka ryhmä julistettiin ylioppilaiks. Siinä vaiheessa meinas itku tulla, mut ajattelin vaa sitte et meiän ryhmä menee seuraavaks ja mitä mun pitää muistaa tehä lavalla ja etten mä vaan kaadu tai tee mitään muuta noloa :D Hyvin kuitenki meni, niinku allaolevast kvasta näkyy. Lakituksen jälkee, joka kesti kolme tuntia,  oli ihan karmee ryysis Raumasalin aulassa, voitte vaan kuvitella ku ulos ei päässy ku sato kaatamalla ja me 181 lakitettua ylioppilasta, opettajat, riemuylioppilaat ja meiän omaiset ja läheiset ahtautu sinne niin siinä meni mulla ittelläni vartti enne ko löysin äitin, iskän ja mummun, joilla oli mun kamera, eli mulla on mekollisia kaverikuvia vaan J:n kanssa. Kyllä harmitti, mut onneks saatiin illalla lisää kuvia ;)

Tän jälkeen ei sitten kaikki mennykkään ihan putkeen. Olin kiukkunen äitille, kun en saanu niitä kuvia, vaikka eihän ne sille mitään voinu, että parvelta on vaan yks kapee portaikko alas, eli sen ihmismassan alastulo KESTÄÄ. Lähettiin sitte kotiin, missä meiän naapuri (, joka on siis äitin hyvä ystävä ja W:n iskä) tuli antaa mulle lahjan niitte perheeltä, eli pikanen visiitti kotiin. Samantiä ko päästään sisäl, ni meiän mummu soittaa mun veljelle, et vaarin autos huutaa varashälytin ja se on menny jotenki rikki. No äiti häipy sitte selvittämään asiaa, mulle ja Milolle tulee huutotappelu ja mä alan itkemään ja sit istutaan kotona odottamas ainaki tunti ku ei kenestäkään kuulu mitään, että mikä nyt on tilanne. Sitte kumminki auto kaars pihaa ja päästii kauheel kiirel lähtemään Turkuu mummun ja vaarin luo, jossa siis mun varsinaiset juhlat oli, kun siellä on niin paljo enemmän tilaa ku meillä. Ahtauduttiin siis kuus henkeä ja Täplä meiän Focukseen, että päästiin lähtemään ja se vaarin auto jäi sinne Raumasalin eteen..

Turkuun kun päästiin, ni pihassa odotti jo kaks autoa, jotka onneks oli päässy sisälle, ku mun kummitäti tiätää, misä mummun ja vaarin vara-avain on. Siellä sitten oli täyskaaos ekat pualtuntia, kun piti alkaa kätellä ja seurustella ihmisten kanssa, vaikka kaikki kakut ja voileipäkakut oli koristelematta, alkudrinkit tekemättä, boolit sekottamatta ja kaikki piti laittaa esille. Onneks meil oli ihan varalla kuaharia muutama pullo, ni päästiin nostamaan malja ja kyllä se sitten sen alkusöhellyksen jälkeen alko sujua se homma :D Oli ihan tosi kivat juhlat, vaikka osa vieraista ei edes päässy ja oli muutenki aika pikkuset juhlat, mut mulla oli ihan superkivaa :) ! Sain kivoja juttujakin lahjaks, olin tosi tyytyväine :) Sit lähettiin myähässä Raumalle, kun tytöt oli tulossa meille alottelemaan ja mä olin luvannu olla kotona seiskan, kaheksan aikoihin, mutta oltiinki vasta yheksältä.. Kahentoista, yhentoista aikoihin lähettiin sitten Dominoon, missä oli ihan tosi hauskaa ! Nähtiin paljon tuttuja ja siellä oli opettajia kanssa ja ihan superkivaa ! Voittaa Onnelan ihan kuusnolla :D Mut joka tapauksessa, aivan M-A-H-T-A-V-A päivä ! Ei voi muuta sanoa, lakkia en ois halunnu missään vaiheessa ottaa pois, kannoin sitä kyllä täydellä ylpeydellä koko illan ja yän !!

Jos mun lukiovuodet ei kaikki ollu niin hyviä tai hehkeitä, vaikka tykkäsinki opiskella siellä (ainakin välillä) niin tää päivä kruunas kaiken ! Kiitos meiän opettajille, koulukavereille ja kaikille niille, jotka tekivät noista kolmesta vuodesta kestämisen arvosia ja auttovat mua jaksamaan ja tsemppaamaan ! <3 

Ps. Enää 9 päivää lähtöön !!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti