torstai 21. kesäkuuta 2012

Boom shakalaka

Mulla on ollu hakusessa uudet bilekorkkarit, kun vanhat (tai siis ne ainoot, mitkä otin Suomesta mukaan) on aika huonossa kunnossa jo. Tässä on mun tädin ostamat kengät, joita itte kattelin mustina, muttei ollu mun kokoa enää jäljellä. Mariahilferstrassella on yks sellanen (korko)kenkäkauppa, jossa myydään tosi edullisesti korkkareita. Oon käyny siellä kuolaamassa yksiä oransseja peruskorkkareita, jossa oli 24 euron hintalappu. Onneks en ostanut niitä heti, kun mentiin siinä kaupassa käymään, kun kävin sit pari päivää sit uudestaa niit ihastelemas ni ne oli iha karmeet jalassa. Raumalla ne ois ehkä mennykki ku nii vähän matkaa baareihin ku asuu kummiski sillai keskustas, mut Saksassa tuun varmaa aina meneen joko Kölnii tai Düsseldorfiin bilettää ni bussi- ja junamatkat ja karmeet korkkarit ei kuullosta kovin kivalta.. :/ Harmi, ois ollu nätit ! 

Kävin tänään muutamassa muussa kaupassa kattomassa halpoja bilekorkkareita, kun ei niiden tarvii niin kauhesti kestää ja kun niitä käyttää kummiskin sillai suhteellisen harvoin. muutamia kivoja kokeilin, mut mulla on aina se ongelma, että kun mun jalka on PIENI 36, niin lähes kaikki avonaiset lähtee mun jalasta. Mulle sopis niin hyvin jos ois 35 ja pual.. No, kyllä mä viä semsset löydän ! Eikä niillä onneks oo ees kiire ku voin noita vanhoja käyttää :) Mulla kun vaan on vähä oi addiktio kenkii.. Mut nyt voin sit käydä ihastelemas kaikkii upeit yksilöitä ;) 

Nyt hölötän taas ihan tyhjänpäiväsistä asioista. Tänään mentiin mun toisen serkun kanssa shoppailemaan Donau Zentrumiin, mutta ei löytyny sieltä mitään. Muutama ihana uus kauppa löyty, Hollister ja Bershka, mut ei niistä tarttunu mitään matkaan. Vähän tulee tää budjetti vastaan :-D No, Ranskassa ei ainakaan tuu ostettuu mitää, ku ei siellä Normandiassa oo ees mitään kauppoja. Kävin sitte vielä yksin kolmessa eri H&M:ssä ettimässä normaaleja valkosia toppeja, mut ne oli kaikki loppu ! Siis miten voi olla, kun perustopit on kaupasta loppu ! Ja kolmesta vielä. Kävin sitte Forever 21:sta hakemassa kak valkosta tankkitoppia, kun ostin pari hametta, minkä kanssa tartten niitä. Se on muuten mun uus suasikkikauppa ;-) Hihi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti