lauantai 9. kesäkuuta 2012

Perjantai part. 1 "Kaupungissa"




Huhhuh, kiirekiirekiire, paitti nyt, kun sade sotki suunnitelmat. Eilen juoksin kaheksasta lähtien asioilla ja ystävän luata toiselle. Saijan kanssa nautittiin ihanasta auringosta ja otettiin Raumasta kuvia, kun mun auppariperhe pyysi, et he haluais nähä, et millases ympäristössä mä elän ja asun täällä Suamessa. Pualet kuvista on ylivalottuneita tai alivalottuneita, kun mä oon nyt päättänyt väen vängällä kuvata manuaalilla ja opetella kaikki toiminnot, niin tää on vähän harjotteluvaiheessa tää mun kuvaaminen.. Mut ihan hyviäkin otoksia tuli, oon tyytyväine !





Tää kulkee nyt niemllä part. 1, koska heti illalla ajelin Suville sanomaan moikka (, joka siis asuu kauempana) ja siltä reissulta on kans kuvamateriaalia :) Oli ihan huippupäivä eilinen kokonaisuudessaan ! Tänään Saija tulee kihartamaan mun hiukset, kun mennään äitin ja äitin siskonkin kanssa varmaan ottamaan ylppärikuvia, vaikka se aurinko ei paistakkaan. Yritän myäs päästä käymään Klustermuksessa Meeriä ja Sofiaa moikkaamassa ja huamenna viiminen ja superkiireine VIKA RAUMAPÄIVÄ :O ! Huh, ihanaa ja hurjaa !







2 kommenttia:

  1. On se Rauma kyllä kaunis kaupunki :> Muutin itse viime kuussa pois sieltä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tää kaunis.. Varsinki kesällä ! Mä muutan itte huamenna, kattoo tuunko takasi ollenkaa ;)

      Poista