tiistai 19. kesäkuuta 2012

Had a really good game but you missed your last shot






Eilen oltiin kaupungilla kiertelemässä ja Olli ja Saana sai mut suostuteltua kokeilemaan sushia. Mä oon kerran aikasemmin maistanut, enkä oikeestaan tykännyt paljoakaan sillon :-D Nyt kuitenkin kokeilin tollasta maki-rullaa, missä oli lohta, avokadoa ja philadelphia-juustoa. Naminami, se oli ihan tosi hyvää :-) Ja sushi on kuulemma täällä paljon halvempaa, ainaki pualet tai jopa enemmän kuin Suomessa. 

Muutama tunti sitten O&S lähti kohti Suamea ja mennään varmaan mun serkkujen kanssa uimaan kunhan molemmat pääsee koulusta. Mun oli tänään tarkotus siivoilla vähän täällä, mu en saanut siivottua kun keittiön, kun mä en oikeen tykkää imuroida, kun oon yksin kotona. Niin monta kertaa oon pelästyny, kun en kuule kun joku tulee sisään. Mutta tein nyt ees jotakin. Vähän on kyllä vaikee siivota, kun ei tiedä oikeen yhtään, et mihin kaikki tavarat kuuluu. Huomenna voisin vaikka pestä pyykkiä tai kysyä jotaan juttuja, mitä voisin autella täällä sillä aikaa kun muut on koulussa ja töissä. 

Aloin just eilen miettimään, et mä lähen Saksaan jo ens perjantaina, eli mun aupparivuasi alkaa kymmenen päivän päästä ! :-o Mihin tää aika on mennyt, kun tuntuu, et just vast tulin tänne ja oon lähteny Suamesta jo viikko sitten.. :-o Mut ens viikonloppuna on Donau Insel Fest, missä siis on ilmasia bändejä esiintymässä ja jotaan muutakin ohjelmaa. Se on, ainaki mitä mä oon käsittäny, niin joku tosi suuri festari ja katoin jo ohjelmaa, mitä bändejä ois ihan kiva mennä vaiks kattoon. Ja ohjelmalistalt löyty jopa kolme suamalaista bändiä ;-) Mä tartun nyt kirjaan ja rentoudun hiukan, eli heippa ! Ps. Merkurissa myydään Marianneja hintaan 1,6 euroa :-D

4 kommenttia: