perjantai 8. kesäkuuta 2012

I know that we gon'be alright

Tältä näyttää kun on kiire ja väsy tehdä ylppäriherkkuja ! Tehtiin siis kaikki itte, eli nää on viikon takaa perjantailta, vaikka siitäkin tuntuu olevan jo ikuisuus ! Lähettiin joskus pual kaheksalta ajamaan Turkuun mummun ja vaarin luo, niinku mainitsinki varmaa joskus aikasemmin, niin mun ylppärijuhlat pidettiin siellä. Onneks mä olin jo tehnyt listat, että kuinka paljon mitäkin aineita tarvitaan ja sitten katottiin, mitä löyty jo ja lähettiin kauppaan. Sen jälkeen leivottiin ja väännettiin kakkuja ja keksejä ja suolasia coctailpaloja hiki hatussa.. Sitten lähettiin kauheessa kiireessä takasin Raumalle, kun mulla oli sitten kuudelta ne kenraaliharkat sitä lakitusta varten ja meinattiin myähästyä, kun liikenne seiso.. Siellä oli joku hidas maatilakone tiellä ja tietty siinä sit oli sata autoa meitä enne sitä ohittamas. Onneks päästiin jonku vartin jälkeen jo siitä ohi ja mä ehtisin ajoissa. Voin kyllä sanoo et olin ihan älyttömän väsy sillon, ja niin ol kyl äitiki.. Onneks iskä ja L teki ne voileipäkakut, niin meiän ei nyt ihanihan kaikkea tarttenu tehdä. Mut superhyviä kaikista tuli ;)


Täplä ootti et jotaan putois lattialle.. Kun hänhän ei ikinä saa omasta mielestään ruakaa :P



Jaa että väsyny ? Voi kyllä !

 
" I'm gonna live my life No matter what we party tonight I'm gonna li-i-i-ve my life I know that we gon'be alright"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti