perjantai 15. kesäkuuta 2012

Prague part. 2






Heh, näitä kuvia tuli tas paljon enemmän ku aattelin, kun oon maailman huonoin karsimaan... :-D olis ehkä voinu tehdä kolmannen postauksen, mut nytte kumiski en sit jaksanu enää alka kolmatta stooria kirjottamaan. Tässä nytte sitten aikast sekalainen satsi kuvia.






Elikkä sen risteilyn jälkeen lähettiin sinne olutpaikkaan, mutta pysähdyttiinkin matkalla Prahan kuuluisimpaan kahvilaan, jossa sitten minäkin, joka en siis oikeen kahvista välitä, nautti tosi hyvän mokkalatten. U Flekussa, siinä olutpanimo/baarissa sitten nautittiin tsekkiläistä tummaa olutta, joka oli muuten hyvää ja Becherovka -shotteja, jotka oli kyllä kans tosi hyviä. Ei niitä kyllä voinu juada kerralla niin siten sivistyneemmin juotiin niitä. Oli kyllä aika hyviä, kun niissä maistu kaneli ja joku piparjuuri, niin tuli ihan joulu miäleen :-)







Oli jotenki hassua, kun siellä ne tarjoilijat tuli täysien olut ja shotitarjottimien kanssa kokoajan kiertämään, ja jos tuoppi oli tyhjä, niin samaniän tuatiin tilalle uusi. Kyllä siinä sai aika monta kertaa sanoa, että ei kiitos, mun on hyvä ihan näin kun muutenhan siinä ois koko ajan ollu sen kolmen tunnin aikana alkoholia non-stoppina edessä. Oli tosi hauskaa, asiakkaat oli mukavia ja niiden kanssa oli mukava jutella :-) Sitten jotkut meidän pöytäseurueesta tilas ruakaa ja mä maistoin ekaa kertaa olutjuustoa, joka oli kyllä aika hassun makusta, sualasta, eikä kyllä ollenkaan oluen makusta.





Käveltiin sitten päätorille toiseen ravintolaan, jossa sitten sain elämäni huonoimman margaritan, ihan kun siihen ois lisätty vettä ! Mulle tuli kauhee nälkä, kun en ollu edellisessä paikassa syäny mitään niin sain sitten toistaiseksi parasta pasta carbonaraa :-) Tän paikan jälkee jatkettiin sitten bulevardin kautta hotellille ja pysähdyttiin eräälle nakkikioskille, missä joku poika halus, et mä otan hänestä kuvan ja sitten, että otetaan kuva kun me molemmat ollaan ja sitten jotaan muutakin :-D Kyllä sillo viimeistään huamas, et nyt ollaan keski-Euroopassa.. ;-)

Sellanen Prahan reissu siis oli ! Ihan superkivaa, vielä mentiin hotellin baariin tän jälkeen, mutta mä luavutin pual kolmelta ja kaaduin suaraan sänkyyn. Eipä tässä oo viiämäsen pualentoista viikon aikana paljoakaan nukuttua ;-) Ihanaa, mä niin rakastan olla täällä, enkä malttais oottaa, et pääsen kattomaan Wienin nähtävyyksiä ja mun aikaa Saksassa !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti