perjantai 22. kesäkuuta 2012

Kukkasia tyynyn alla

Nyt ihan ensiksi mäkin haluan toivottaa:

Ihanaa ja railakasta juhannusta kaikille!

Mä rakastan juhannusta. Se lukeutuu vapun ja joulun kanssa juhlapyhien TOP 3:seen. Harmi vaan, et tää on jo kolmas perättäinen juhannus pois Suomesta : viime vuonna olin Saksassa sukulaisten kanssa ja oli niin kova sumu ja sade, ettei tehty mitään. Edellisvuonna oltiin äitin kanssa Ranskassa reissussa ja missattiin myös Vickanin ja Danielin häät ;-/ Ja kyllä, mä fanitan näitä monarkioita, vaikka lähinnä nyt seuraan Ruotsia ja Englantia.

Tänä vuonna on toi Donau Insel Fest, ja ainakin huomenna mennään kattomaan jotaan ohjelmaa. Katto onyt, mitä muuta keksii. Aina tälläi juhannuksen aikaan mä mietin meiän mökkiä. Tai se on oikeesti mummun ja vaarin, mutta meiän koko suku käy siellä. Kaikki lapsuuden kesät on juostu saunasta uimaan ja syäty mummun hyviä sapuskoita. Ainoo asia, mikä mua harmitti/harmittaa tässä, et lähin näin alkukesästä, on just toi, et en ehtiny käymään mökillä tänä vuonna. Sinne kun ei pääse muutaku meriteitse, ni ei oltu ehitty laittaa veneitä vesille. No, ens kesänä sitte :-)

2 kommenttia:

  1. Hei tosi kiva blogi! :--) Voisitko käydä stekkaamassa blogini ja liittyä vaikka lukijaksi jos blogi oli mielestäsi miellyttävä ja kommentitkin on enemmän kuin tervetulleita!

    www.mydreawordll.blogspot.com
    www.mydreawordll.blogspot.com
    www.mydreawordll.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, et tykkääs :-) Käynpäs vilkasemassa, mimne sun blogi on :-)

      Poista