torstai 7. kesäkuuta 2012

I can't believe I stayed till the day

Tällä menty tää päivä, pakattu ja yllättävän paljon oon saanu mahtumaan mun matkalaukkuun ! Kävin postista ostamassa tänään pahvilaatikon, johon oon sitte pakkaillu kans aika paljon kaikenlaista.. Vaaka näyttää, et tällä hetkellä se painais vaan viis ja pual kiloa, mut mä olen varma et enemmän :D Kai sitä sit huame jossaa postis punnitaa sit vähä tarkemmi.. Tänään piti nähdä yhtä ystävää vielä, mutta se peruuntu yhen henk koht syyn takia.. Harmittaa, mutta ymmärrän, ettei tollasessa tilanteessa halua nähä ketään vaan mennä pelkästään nukkumaan. Huomenna onki sitte hulivili päivä, sitten lauantaina ylppärikuvia ja menoja mahollisest ja sunnuntaina vikat kaverinäkemiset ja sitte meikä suuntaakin Turkuun kattoon mummua ja iskää ja vaaria ja Lottaa ja sitten huihui, keskiviikkona aamulla äiti ajaa mut lentokentälle.. Kiirettä siis pitää !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti