tiistai 5. kesäkuuta 2012

Jäi jälki sydämiimme, jälki unelmiin

Suvin kanssa pari viikkoa sitten pidettiin pual ex tempore shoppaus-kuvauspäivä ja oli tosi hauskaa :) Meikä alkaa oleen jo ihan haikeena, tänään jäljellä 8 päivää lähtöön ! Kavereille ja perheelle pitää sanoa heipat, mutta oon silti ihan älyttömän innoissani. Mä oon halunnut tätä jo pitkään, ja nyt yks mun suurimmista unelmista toteutuu.. Eihän sitä tunnetta voi sanoin kuvailla.



Tän parempaa versiota mä en youtubesta löytäny, tässä sentään on sanat ja joku rohkea sen on youtubeen laittanut :) Mua harmitti niin, ettei meille laulettu tätä lakituksessa, koska tää on ehkä yks kauneimmista lauluista mitä on. Sillon ainaki oisin alkanu kyllä itkemään, tään on vaan niin koskettava kappale ! 

"On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa
Nyt meidät yhteenliittää vain muistojemme maa
Jäi jälki sydämiimme, jälki unelmiin
Teille laulamme nyt näkemiin

Turvallista matkaa, me toivotamme näin
On aika purjeet nostaa ylöspäin
Turvallista matkaa aalloilla elämän
Kanssa hyvän ystävän

Ei huomispäivän teitä voi kukaan aavistaa
On joskus kyyneleitä ja joskus naurattaa
On yksi joka pysyy, kaiken ymmärtää
Jeesus vierellemme aina jää"

2 kommenttia: