maanantai 18. kesäkuuta 2012

shopping





Pahoitteluni, kun en oo ehtiny postailemaan täältä Wienin päästä mitään kuvallisia juttuja. Nää muutamat päivät, mitä täällä oon ollu, ni on ollu ihan älyttömän tekemisentäyteisiä ja siinä vaiheessa illalla, kun ois aikaa alkaa kirjottelemaan blogia, oon jo niin väsy, ettei pysty. Kamerakin on ollut kränkkänä, kun eilen yritin siirtää kuvia koneelle niin ei onnistunut.



Mutta tässäpäs on nyt sitten muutamia kuvia lauantailta (?) tai perjantailta, en oo varma. Käytiin Mariahilferstrassella shoppailemassa ja siten yhdessä vaiheessa sitä katua pitkin kulki joku pieni kulkue, missä oli ilosia ihmisiä pukeutuneena joihinkin värikkäisiin asuihin. Kyseessä ei kuitenkaan ollut se Pride-kulkue, jota katottiin seuraavana päivänä. Tämän päivän ostoksista voisin ottaa kuvia vaikka huomenna, kun Olli ja Saana lähtee, niin mulla on vähän rauhallisempi päivä tiedossa. En varmaan jaksa edes lähteä mihinkään, paitsi oon serkkujen kanssa menossa uimaan. Pitää relata pari päivää, tehdä jotaanhyvää lounasta ja kirjotella matkapäiväkirjaa.




Täällä on kyllä aika ihanaa. Mä oon aina rakastanut matkustaa ja nähä eri kulttuureja ja tutustua ihmisiin eri maissa. Nyttenkin on kiva, kun oon täällä sukulaisten luona, niin nään tätä arkea enkä vaan jotaa turistisaittaribussikiertueita ja omaa hotellia (anteeksi nyt niille, jotka niistä pitävät, itse en pahemmin). Tää mun reissu tällä kertaa on kiva lasku siihen auppariaikaan. Just tänään tuli tieto, että mun lähettämä kymmenen kilon paketti oli tullu perille, eli siis hyvä juttu ;-) Ihan hassua aatella, et meen sinne jo 10 päivän päästä.. :-o Mutta tiiän, et siitä tulee ihanaa aikaa, kun se on ollut mun unelmana niin kauan kun muistan, et pääsisin joko asumaan tai opiskelemaan ulkomaille ja tykkään lapsista kovasti.




Kuin musta tuntuu, että tänään ei tää kirjottaminen oikeen suju. Johtuu kyllä ehkä siitä, että oon tosi väsyny, kun taas ollaan koko päivä kävelty kaupungilla ja shoppailtu ja kannettu painavia ruakakasseja. Pian vedetään taas ruakaa nassuun ja luulen, et tänään mä kaadun sänkyyn ekana :-D Pitäkää te kaikki ihanat Suomessa kivaa !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti